9 cze 2012

Dzień Przyjaciela : )


"Nasze historie które rozwijają się wciąż
sentymentalnie podążam za nimi choć
każdy człowiek w swoim życiu osobe ma
na której ma oparcie ten nie jeden raz
bez przyjaciół ciężko wybrać jedną z dróg
przy której się okaże który to Twój wróg
Ci prawdziwi którzy nigdy nie opuszczą Cie
z biegiem czasu w końcu zorientujesz się..."


"Początki trudne lecz bez przerw staramy się
tysiące kłótni i dzięki Tobie jestem tu wiesz
Twoja przyjaźń cenna dla mnie najważniejsza jest
Twoje łzy bardzo ranią mnie i Ty to wiesz
nie patrząc wstecz zawsze chciałaś pomagać mi
jesteś najlepsza mówię Ci to teraz i dziś
nie ważne dzień czy noc na mnie możesz liczysz non stop
nie zwarzając na nic zawsze będę obok..."




Dzisiejszy dzień spędzony z Patrycją, Darią, Elizą, Agatą był boski <3 dziękuję :*
Teraz kilka fotek. Nieważne jak wyszłam. Ważne, że z NIMI ! <3 : ) :









: ) 

3 komentarze:

Dragona pisze...

Przyjaciele są najważniejsi. <3
Obserwujemy? ;P

Unknown pisze...

Przyjaciele.. cobyśmy bez nich zrobili...

Zapraszam do siebie!

http://gdziesnapewno.blogspot.com/

Cristian pisze...

Jak to się mówi- Prawdziwego przyjaciela poznaje się w biedzie.

Nowa notka. Zapraszam do komentowania
http://thoughts-tangled-in-pictures.blogspot.com/